ראוניון – יום 7 (אחרון)

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

אתמול כשהסתכלתי על גלויות ב-Salazie (אחרי המסלול שעשיתי), ראיתי כל מיני מפלים יפים. כשחזרתי למלון שאלתי אם יש איזה מפל במרחק קצר יחסית. האישה בלובי לא ידעה אבל היא קראה למישהו יותר ״מקומי״ והוא אמר שכן, מפל Niagara (כן, כמו האמריקאי) שהוא די קרוב, וזכרתי את השם מאחת הגלויות בתור אחד די יפה. הסתבר גם שהוא לא מצריך הליכה, כלומר מגיעים עם הרכב עד למפל ממש. חשבתי ״סבבה״, יהיה לי משהו לעשות היום, כי חוץ מזה בסנט דניס אין ממש מה לעשות. 

החלטתי להשאר בחדר עד קרוב לזמן הצ׳ק אאוט ואז לנסוע לשם. זאת הייתה אמורה להיות נסיעה קצרה של 20 דקות… האיש אמר שזה ״ממש פשוט״, ״מגיעים ל-Saint Suzanne ולפני הגשר פונים שמאלה״ נשמע טוב, נכון? רק שבשלב כלשהו השלטים על הכביש המהיר לסנט סוזאן הפסיקו אז הגעתי לעיר הבאה.

כשניסיתי לחזור שאלתי כל מיני אנשים איפה המפל וקיבלתי כל מיני הסברים. איש אחד היה אפילו ממש נחמד וצייר לי משהו (לא ברור אמנם) אבל העיקר הכוונה. בסופו של דבר, אחרי 40 דקות בערך הגעתי למפל. אבל! מה מסתבר? הוא יבש!! אף אחד לא חשב להגיד את זה?? לא חשוב… גם המקום עצמו יפה ושוב נדהמתי, בפעם האחרונה, מהכמות והעושר של הירוק הזה.

 

פרי לא מזוהה ודקלים פוטוגניים

בדרך חזרה לעיר, היה מן מפרץ כזה לאורך החוף, אז עצרתי. לא חסר לי זמן (הטיסה הייתה בערב)… התחלתי ללכת קצת על שביל כזה לאורך הים ונראה לי שיצאו כמה תמונות נחמדות. אני זוכר במיוחד שתי סצנות: אחת עם שני ״דקלים״ (לא גדולים כאלה) והים, והשנייה עם פרי מוזר כזה, אבל די יפה. הבעיה איתו הייתה שהייתה רוח חזקה, אז היה קשה להתפקס. בסוף עשיתי צילום ברצף אז נראה לי שיהיה יפה לראות.

חזרתי לעיר, רציתי לשים את האוטו במלון וללכת לאכול משהו אבל לא היה מקום בחניה. נאלצתי לחנות בחוץ ופחדתי לקבל קנס. הלכתי למקדונלדס ואכלתי המבורגר מוזר ויקר. למזלי כשחזרתי לא היה קנס, אבל גם לא כל כך היה לי כבר מה לעשות. החלטתי לנסוע לשדה וזהו. עצרתי בדרך לתדלק מיכל מלא (עשיתי 820 קילומטר) והחזרתי את הרכב. 

קצת הפתיע אותי שהאיש בביקורת דרכונים אמר לי ״שלום, מה שלומך?״ בעברית!! לא הצלחתי להבין מאיפה הוא יודע… עכשיו אני יושב פה בשדה, מחכה לטיסה ומתלבט אם לקנות אננס ויקטוריה לארץ. טוב, קניתי את האננס. זאת הייתה רק שאלה של זמן… אבל גם גיליתי (מהסתכלות בלוח שנה) שפספסתי מפל יפה.  זוכרים שביום השלישי נסעתי על כביש שפתאום נגמר? זה היה באיזור הזה, אווווף!

חזרתי לארץ, עשו לי "קבלת פנים כיפית" בנתב"ג, החרימו לי את האננס 🙁

וזהו להפעם, עד הטיול הבא!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ערן ברימן - מטייל עם חיוך

נעים מאוד, אני ערן. נולדתי וגדלתי בת"א ואולי בגלל זה אני כל כך צמא לטבע ירוק וקריר. יצר ההרפתקנות שלי והמשיכה לבעלי חיים גדולים ו"חמודים" גורמים לי למתוח את הגבולות ולטייל למקומות קרים ורחוקים.

עוד עליי

פוסטים נוספים בנושא

תגובות ושאלות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזמינו את אחת ההרצאות שלי

המסע בעקבות כלבי הים הלבנים

המסע הארוך אל עבר אחת התינוקיות הקרות בעולם, שם פגשתי בכלבי ים שרק נולדו

רוצה לשמוע עוד?

בהרצאות שלי אפגיש אותך עם לוויתנים, דובי קוטב, אריות ים וציפורים נדירות

אשמח לחזור אליך עם פרטים לגבי הזמנת אחת מההרצאות שלי

מקווה שנהנית מהכתבה!

לשלוח לך מייל כשעולה תוכן חדש לאתר?

יעדים מרתקים, טבע ובעלי חיים אצלך באינבוקס ולא יותר מפעם בשבועיים למצטרפים לרשימת התפוצה
דילוג לתוכן