ראוניון – יום 6

Reunion island
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מסלול הליכה ב"גהינום"

מכירים את זה שיש ימים שהכל הולך?

קמתי בבוקר, נסעתי למשרד התיירות ב״הל בורג״ דיברתי עם האיש (כששאלתי אם הוא יודע אנגלית, וקיוויתי ל״כן״, קיבלתי ״לא״ אז המשכנו בצרפתית שלי…) ועברנו על מסלולי הליכה שהכנתי מהבית. באופן מפתיע אפילו הצלחתי להגיע למסלול שרציתי ולעשות אותו בצורה מעגלית!! המסלול היה ממש יפה, בהתחלה טיפס והייתה תצפית יפה על העיר בתוך העמק, אחר כך הליכה בתוך יער מגניב כזה ,שקט לחלוטין, עם בריזה נעימה. מה שקצת עצבן היו השורשים האלה… למה הם כאלה חלקים?! כל צעד שם היה…

השביל התפצל לחלק שאותו צריך לעשות הלוך-חזור, בכיוון מקורות "שקר כלשהו". דווקא שם התחלתי לראות קצת אנשים (זוג + עוד מישהי) אבל התחילו מדרגות בכיוון מטה ואתם יודעים מה זה אומר? שאחר כך צריך לעלות הכל… הן היו ממש גבוהות! אבל לאורך הדרך הייתה תצפית יפה על המפלים. כשהגעתי לסוף הדרך, לא הייתה איזה בריכה גדולה או משהו כזה אבל כן היה אפשר לנוח קצת, ולשים את הרגליים במים (היו קפואים!) מילאתי מים מהמעיין והתחלתי לחזור. כאמור, היו הרבה מדרגות… ואז הגעתי לפיצול. 

במחשבה ראשונית רציתי ללכת לכיוון ממנו באתי כי לא ידעתי לאן הכיוון האחר יוביל (כלומר, היה רשום שם אבל לא ידעתי אם זה טוב לי) ואז! הוצאתי את הדף עם סיפור הדרך, שהבאתי מהארץ, קראתי מה כתוב, בצרפתית! והבנתי שזה (אמור להיות) בסדר. לקחתי שמאלה והתחלתי לרדת ביער … בשלב מסוים הייתה נקודת תצפית יפה כזאת אז עצרתי לכמה רגעים. משם והלאה ירידה יותר תלולה, כשברקע מתחילים רעמים אך למזלי לא ירד גשם.

אחרי 45 דקות פתאום אני מוצא את עצמי על כביש, כשלא ברור לאיזה כיוון לפנות. בסוף יצא שהימרתי נכון והגעתי לחזרה לעיר המוצא אחרי משהו כמו 5 וחצי שעות! משום מה הדבר שבא לי לאכול זה סנדביץ׳ פשוט, לא היה לי כח לשבת במסעדה עכשיו. מצאתי אחד כזה ועם בקבוק בירה, סידר אותי.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ערן ברימן - מטייל עם חיוך

נעים מאוד, אני ערן. נולדתי וגדלתי בת"א ואולי בגלל זה אני כל כך צמא לטבע ירוק וקריר. יצר ההרפתקנות שלי והמשיכה לבעלי חיים גדולים ו"חמודים" גורמים לי למתוח את הגבולות ולטייל למקומות קרים ורחוקים.

עוד עליי

פוסטים נוספים בנושא

תגובות ושאלות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזמינו את אחת ההרצאות שלי

המסע בעקבות כלבי הים הלבנים

המסע הארוך אל עבר אחת התינוקיות הקרות בעולם, שם פגשתי בכלבי ים שרק נולדו

רוצה לשמוע עוד?

בהרצאות שלי אפגיש אותך עם לוויתנים, דובי קוטב, אריות ים וציפורים נדירות

אשמח לחזור אליך עם פרטים לגבי הזמנת אחת מההרצאות שלי

מקווה שנהנית מהכתבה!

לשלוח לך מייל כשעולה תוכן חדש לאתר?

יעדים מרתקים, טבע ובעלי חיים אצלך באינבוקס ולא יותר מפעם בשבועיים למצטרפים לרשימת התפוצה
דילוג לתוכן