מזכרות שנכנסות אפילו בטרולי – רעיונות למזכרות כייפיות
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מזכרת שנכנסות אפילו בטרולי

השבוע החלפתי חליטת תה. כלומר, נגמרה לי חליטה אחת ועברתי לאחרת. עברתי מתה טעים (= לא זוכר בדיוק את התערובת שלו) לתה מייפל שהגיע מצפון מזרח ארה"ב. ולמה אני מספר לכם את הפרט המטורף הזה? כי חליטות תה זה אחד הדברים שאני מביא איתי מטיולים והפוסט ידבר על עוד מזכרות כייפיות, או דברים בכלל שאני נוהג להביא איתי.

חליטות תה

אז באמת, "לאחרונה", התחלתי להביא חליטות תה בכל מיני טעמים. אני לא יכול לכתוב על תה בלי לדבר על הטיול המיוחד שעשיתי בין מטעי התה בסרי לנקה וגם על מטעי התה היחידים באירופה! כן, יש כאלה. רוצים לדעת איפה הם? לחצו כאן! המשעשע הוא שדווקא מסרי לנקה לא הבאתי חליטה, כי נראה לי שזה עוד היה לפני ה-tea fever שלי 😉 .

חוץ מזה הבאתי תה באמת מכל מיני מקומות – החל מ(האי) ראוניון, אי קטן וגעשי ליד מדגסקר שפה תוכלו לקרוא עליו יותר. משם הגיע תה וניל טעים; הבאתי גם חליטת אוכמניות וחליטת מייפל מניו אינגלנד ועוד כאלה שאני לא זוכר מאירלנד, סקוטלנד ו-ונקובר. שתיים מחליטות התה בתמונה למטה נקנו בחנות יפנית בפריז.

נראה לי שכל מי שהיה ביפן יוכל להזדהות איתי בעניין האריזות. ירד גשם בחוץ והשקית הממותגת של החנות היא שקית נייר. מה עושים כדי שחס וחלילה זה לא יירטב? עוטפים את שקית הנייר בשקית ניילון ייעודית! זאת חשיבה על פרטים!

אוסף הצ'ייסרים שלי

בנוסף אני צריך לטפח את אוסף הצ'ייסרים שלי. אין טיול שאני לא חוזר עם כוס אחת לפחות, הקטע שלפעמים זה כבר נהיה 2. בהתחלה אני קונה אחת "ליתר בטחון" ואחר כך אם אני רואה כוס יותר יפה אני לא מוותר 🙂 . וזה רק בשבילי, חוץ מזה אני גם קונה מתנה לחבר שיש לו אוסף ותכלס כבר נראה לי שרב הכוסות שלו שם הן ממני חחח.

מה עוד?

לוחות שנה

מה עוד אני מביא? לוחות שנה! כאלה של פעם, שתולים על הקיר. ככה יוצא שגם הרבה זמן אחרי הטיול אני נזכר במקומות שהייתי ובנופים שראיתי. האמת שכשאני חושב על זה, זה גם משהו יחסית חדש כי לדוגמא מסקוטלנד לא הבאתי כזה.

מגנטים

אם זה יעד שהיו מעורבות בו חיות אנסה למצוא מגנטים מעניינים למקרר. מה ז"א מעניינים? זה אומר שהם יהיו תלת מימדיים כאלה. הכבשה הגיעה מאירלנד, הדב השחור מהרוקיז ואיכשהו (תהרגו אותי איך) יצא שיש לי 3 מוּסים! וזה רק על המקרר... אחד מהם, זה שלובש כחול, הגיע מהטיול שעשיתי בלפלנד לפני כמה שנים.

מזכרות כיפיות 😉

עכשיו הגענו לקטע ה"שונות". שונות אלה כל מיני מזכרות שלא נופלות תחת אף קטגוריה, כל מיני שמונצעס כאלה. זה יכול להיות בובות, יכול להיות משהו קטן לשים על המדף, תחתיות ועוד! כשאני בטיול אני נמצא במוד של בעל הבית השתגע, מבינים למה אני מתכוון? כלומר שאם אני כבר רואה בחנות משהו ש"עושה לי את זה" אני קרוב לוודאי אקנה אותו גם אם הוא קצת יקר, כי אני יודע שאחר כך, בבית, זה יעשה לי טוב. 

בטיול האחרון למשל באחד ממרכזי המבקרים ראיתי בובה חמודה של מוס. התלבטתי. אמרתי לעצמי "עזוב עכשיו, יהיו עוד מרכזי מבקרים" (יכול להיות שאם זאת הייתה חנות מזכרות מקומית הייתי מתנהג אחרת). בסוף, sure enough, אותה בובה לא הייתה באף מרכז מבקרים, והיא לא הפסיקה לשבת לי בראש. כמה ימים אחר כך חזרתי לשם וקניתי אותה (זה המוס הגדול פה באמצע). מזל שעוד היה לי את המיקום איכשהו בגוגל מפס. כשראיתי, כמה ימים אחר כך, את המוס על הערסל – כבר לא התלבטתי.

מזכרות מהטיול בונקובר

את בובת הפאפין פה מצאתי באחת משתי חנויות המזכרות היחידות באיי פארו! לא ברור לי למה הלובסטר שם מחייך כשהוא כבר בסיר… אבל תראו את ההבעה החמודה של הצב מהגלפגוס 🙂 .

הזכרתי קודם את החבר ההוא אבל חוץ ממנו יש גם 3 אחייניות. למזלי ולמזלן לכל אחת יש אוסף של דברים שאפשר להביא בלי להסתבך יותר מדי. אחת אוספת מחזיקי מפתחות, אחת אוספת כדורי שלג ואחת מיניאטורות. אז כן, שני האחרונים לפעמים קצת מאתגרים, אבל הן מוכנות לקבל גם דברים אחרים 😉 . 

כבר אין מקום...

אחרון ודי!

רגע לפני פרסום הפוסט נזכרתי שיש עוד דבר שאני משתדל להביא וזה כאלה. איך קוראים להם בעברית? כמו שאתם רואים אני לא עושה איתם יותר מדי והם מחכים לי במגירה בסבלנות… אם אתם עדיין מחפשים רעיונות, פה עשו חלוקה נחמדה לקטגוריות.

יש לכם רעיונות לעוד מזכרות שוות? שתפו בתגובות.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ערן ברימן - מטייל עם חיוך

נעים מאוד, אני ערן. נולדתי וגדלתי בת"א ואולי בגלל זה אני כל כך צמא לטבע ירוק וקריר. יצר ההרפתקנות שלי והמשיכה לבעלי חיים גדולים ו"חמודים" גורמים לי למתוח את הגבולות ולטייל למקומות קרים ורחוקים.

עוד עליי

פוסטים נוספים בנושא

תגובות ושאלות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזמינו את אחת ההרצאות שלי

המסע בעקבות כלבי הים הלבנים

 המסע הארוך אל עבר אחת התינוקיות הקרות בעולם, שם פגשתי בכלבי ים שרק נולדו

רוצה לשמוע עוד?

בהרצאות שלי אפגיש אותך עם לוויתנים, דובי קוטב, אריות ים וציפורים נדירות

אשמח לחזור אליך עם פרטים לגבי הזמנת אחת מההרצאות שלי

מקווה שנהנית מהכתבה!

לשלוח לך מייל כשעולה תוכן חדש לאתר?

יעדים מרתקים, טבע ובעלי חיים אצלך באינבוקס ולא יותר מפעם בשבועיים למצטרפים לרשימת התפוצה
דילוג לתוכן