בלוג דיי 2017
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

בלוג דיי

ה-31.8 מוכר ברחבי האינטרנט כ"בלוג דיי". למה? 

כי הכיתוב 31.8 דומה לכיתוב Blog. נניח. בפונטים מסויימים אפשר לגרום להם להראות דומים… בכל אופן זה יום שבו, לא יודע אם בין השאר או רק, מפרגנים לבלוגים אחרים. אז הנה הרשימה שלי ל-2017!

בלוגים של טיולים

  1. לבלוג מטיילת מחוץ לקופסא הגעתי במקרה לפני שנה בערך. לא זוכר אפילו מה חיפשתי אבל משהו שם תפס אותי. אהבתי את השפה שבה הבלוג "מדבר" ואת הטיפים הפרקטיים שהוא מספק בהקשר של מציאת טיסות ומלונות בזול. אני גם מאוד מעריך את הדרך שנופר עושה ועשתה עם הבלוג ויש תוצאות! לאחרונה חזרה מרומניה ועכשיו נדמה לי שהיא בבולגריה…
  2. את הבלוג של תמר, הדוניסטית, יש מצב טוב שאתם מכירים כי הוא מוכר. לדעתי זה אחד הבלוגים הכי "חוליים" שיש לנו בעברית, לפחות ממה שאני מכיר. תמר גם כותבת ממש יפה וגם משלבת תמונות מהממות. היא כותבת בעברית ובאנגלית, על טיולים (תסתכלו על הטיול האחרון שלה בשווייץ!), לייפסטייל, בלוגינג ועוד.
  3. גם על הבלוג הזה, YOLO, יש לי סיפור. זכרתי שפעם ראיתי בפייסבוק דרך חברה משותפת שסהר (בעלת הבלוג) טיילה במקום שרציתי להגיע אליו. יצרתי איתה קשר ופתאום הסתבר שיש בלוג, ובשנה האחרונה הוא צבר תאוצה. הבלוג משלב גם מקומות קלאסיים כמו סנטוריני וברלין, וגם לוקיישנים אחרים כמו צפון יוון והפירנאים בספרד.
  4. ינינה מ"אפקים מטיילים" מגיעה ליעדים מוזרים בערך כמו שלי. אולי בגלל זה אני אוהב את הבלוג שלה, כי הוא מוסיף לי יעדים ל-bucket list. הכי הכי אהבתי את הסיפור על הדובים בקמצ'טקה!
  5. דה וונדרינג לובסטר הוא בלוג של בחורה אמריקאית ממיין, מדינת הלובסטרים (משם בא השם). לבלוג שלה הגעתי בזמן טיול באיים האזוריים והוא אשכרה עזר לי להגיע לאיזה אגם! חוץ מזה היא מטיילת במקומות מגניבים ובדיוק חזרה עכשיו מטיול ארוך באוסטרליה ואינדונזיה.
  6. את "בייקיניג אדוונטרז'" פגשתי באחת מקבוצות הבלוגים וכמה דברים הדליקו אותי. קודם כל השם – שילוב של אפייה וטיול, מה רע? ואז כשנכנסים יש לוגו מקסים! אחר כך בנושא הטיולים, ענבל טיילה באיזור הרוקיז הקנדיים ואתם יודעים שיש לי חולשה לאיזור הזה, וגם בניו-זילנד ששם עוד לא הייתי אבל…

בלוגים אחרים

  1. דחיפה גדולה שקיבלתי בנושא הבלוג הייתה דרך ההיכרות שלי עם יונית צוק. ליונית יש בלוג שמתעסק ברובו בבלוגינג… כן, כל מיני אספקטים החל מתכנון, כתיבה, תכניות שותפים, קורסים, סדנאות ועוד. אז אם אתם מחפשים להכנס לעולם הזה, זה מקום טוב להתחיל בו.
  2. אחרון חביב, בלוג שאני ממש לא קהל היעד שלו אבל הגעתי אליו דרך היכרות עם הכותבת. הבלוג של גילי שפיגל פונה לנשים נשואות במגזר החרדי ומדבר על דת ומיניות. הכתיבה היא ממש מהלב ומצליחה לרגש אפילו אותי, אז אם לי עושה משהו סביר להניח שגם לך.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ערן ברימן - מטייל עם חיוך

נעים מאוד, אני ערן. נולדתי וגדלתי בת"א ואולי בגלל זה אני כל כך צמא לטבע ירוק וקריר. יצר ההרפתקנות שלי והמשיכה לבעלי חיים גדולים ו"חמודים" גורמים לי למתוח את הגבולות ולטייל למקומות קרים ורחוקים.

עוד עליי

פוסטים נוספים בנושא

תגובות ושאלות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזמינו את אחת ההרצאות שלי

המסע בעקבות כלבי הים הלבנים

 המסע הארוך אל עבר אחת התינוקיות הקרות בעולם, שם פגשתי בכלבי ים שרק נולדו

רוצה לשמוע עוד?

בהרצאות שלי אפגיש אותך עם לוויתנים, דובי קוטב, אריות ים וציפורים נדירות

אשמח לחזור אליך עם פרטים לגבי הזמנת אחת מההרצאות שלי

מקווה שנהנית מהכתבה!

לשלוח לך מייל כשעולה תוכן חדש לאתר?

יעדים מרתקים, טבע ובעלי חיים אצלך באינבוקס ולא יותר מפעם בשבועיים למצטרפים לרשימת התפוצה
דילוג לתוכן